torstai 24. lokakuuta 2013

Kuvitusta kirjoituksiin

Kuvat saa suuremmiksi klikkaamalla kuvan päältä. Ainakin minun läppärillä. Tämä muutamalle hyvälle ystävälle ja sukulaiselle tiedoksi.


Myytävänä Globoja ja juomaa, kuljetuksella
Leblonin rantaa





Laitan nyt muutaman kuvan, eli menen tällä kertaa blogihommissa siitä, missä aita on matalin. Ruotsalaisia voi syyttää kaikesta saamattomuudestani. Kirjottavat pahukset niin hyviä dekkareita, että kaikki aika menee lukiessa. Olen ollut nenä kiinni kirjassa lähes yötä päivää, kun en malta jättää kesken. Nyt Suomen kirjamessujen aikaan on ollut tosi hyviä e-kirjatarjouksia, jotka olen hyödyntänyt. Arvelen kuitenkin, että voisi olla hyvä tehdä välillä muutakin kuin lueskella viihdyttävää kirjallisuutta. Katsotaan nyt, saanko tämän ajatuksen siirrettyä toiminnan tasolle.

Nämä kuvat ovat tästä meidän lähirannalta Leblonista, ja pari viimeistä clubiltamme, Flamengolta. Kelit ovat täällä lämmenneet, ja hiki puskee pintaan, vaikka ei tekisi mitään. Rannalla ei jaksa kauan olla ilman varjoa eikä iho kestä ilman suuria suojakertoimia. Huomasin, että  olen hatun tarpeessa, oikein sellaisen kunnon lierihatun. Shoppailua on jälleen odotettavissa, eikähän minulla mitään sitä vastaan ole :-)



Päivä lopussa...kuljetusyksikkö työssään.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti